torsdag 7. oktober 2010

For mye å gjøre :)

Sorry at det er blitt lite innlegg er i det siste, men det har vært mye andre ting...

Så det jeg er kommet frem til er at det blir nok en liten pause fra blogginga så lenge jobb og fotballsesongen er i gang. Vel, jobb er egentlig ikke noe sesong greie... :) Men det jeg mener er at ny jobb, fotball og to gutter er mer enn nok akkurat nå! Så da må blogginga ta en liten pause :)
Jeg må jo finne ut hva jeg skal kle på meg hver dag også.. Kan ikke bare komme i treningstøy på Audi! Tyskerne har litt regler vet dere.
Men jeg må si at jeg synes det er gøy med noe nytt, liker utfordringer og bil er litt utfordring ja :)

Nå er det bare fire kamper igjen av sesongen, det blir cupfinale hver helg. For å ta gull er det bare seier som er godt nok fremover. Etter sesongen skal jeg sette meg ned med familien å finne ut hva jeg skal gjøre neste år... Det blir spennende!

2 kommentarer:

  1. blir spennende på innspurten nå! håper dere greier det! by the way, skal du bli trener nå??

    SvarSlett
  2. har du slutta å blogge :(
    jeg har alltid fulgt med på den..

    SvarSlett