mandag 13. september 2010

Kvinnefotball

Jeg spiller fotball fordi jeg elsker fotball og når man er på slike turer som denne (Ukraina), tenker jeg at vi i Norge har det ganske bra.
Trine fiksa på senga når vi kom på hotellet, Bente fiksa bøtter i "garderoben" så vi hadde et sted å gå hvis vi måtte... Og garderoben var altså en gymsal. Så det er mye rart vi får oppleve sammen på tur :)













Vi gjør dette fordi vi synes det er gøy, ikke fordi vi vil tjene millioner i uka og få kjendisstatus.
Synd man ikke blir mer respektert....
Nils Johan Semb kunne godt sagt på sporten i kveld: Det har jeg desverre ikke hatt tid til, men skal ta en tur nå i høst og det gleder jeg meg til!! Lurer på om han har i stillingsinstruksen sin å komme på onsdag???
Så nå håper jeg dere andre som ikke har det, tar turen til Nadderud på Onsdag kl 18.00 og heier oss frem til VM!!!!!

3 kommentarer:

  1. Skal bare sjekke stillingsinstruksen min først... Men skitt au jeg kommer uansett jeg!! Dere fortjener all den støtten dere kan få!

    SvarSlett
  2. for en fjomp han Semb er...

    SvarSlett
  3. Haha, skjønner at ikke det er bonusene som driver dere, det er jo helt opplagt uforglemmelige turer. Dere får mer å se tilbake på enn luksus og biler i særklasse...

    SvarSlett