lørdag 11. september 2010

Ukraina

Da sitter jeg i senga på hotellrommet i Ukraina, vi er to timer utenfor Kiev en eller annen plass.
Vi gikk en tur i stad, og for å si det slik; det er ingenting her. Det bor folk her, men det er ikke et sted turister reiser. Hvis man prøver å google byen kommer det for det meste opp "ekteskapsbyråer"...
Det tar veldig kort tid før jeg føler meg hjemme på hotellrommet, etter at vi hadde fått tatt på dynetrekk på senga i går (det måtte nemlig gjøres selv). Flytta vi fort inn i senga, og der sitter vi fortsatt :)
Det er internett her, vi har med eget brød og pålegg, vi fikk havregrøt til frokost, så vi har ingenting å klage på.
Vi trente på stadion i går og den var heller ikke så verst. Det skal sies at det var en liten overgang å gå fra Umbroballene og over til VM ballen til Adidas. Så vi fikk litt ekstra tid til å prøve å øve inn riktig treffpunkt... Undertegnede sleit litt, fordi det lønner seg å ha en strak vrist på den ballen... og det har jeg jo aldri hatt :)
Men i denne kampen har ikke det så mye å si, jeg skal nemlig ta på warface igjen.

Mye spillestil-debatter for tiden og skulle gjerne ha kasta meg inn i de. Men det tar litt for mye tid og som dere skjønner har jeg alt for mye å gjøre her nede i Ukraina....
Men en ting er sikkert; Drillo gjør det riktige, resultater er det viktigste for et landslag. Spillerutvikling skal skje i yngre alder. I Norge er vi få, det er snø om vinteren og vi har en breddekultur. Det er derfor vi ikke vinner VM, ikke fordi Drillo er landslagssjef!

Nå er det tid for matchmat, nystektbrød med brunost :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar