tirsdag 25. mai 2010

24

En litt trist kveld... Jeg skal ikke røpe noe! Men det var bare litt kjipt at det var siste episode av 24!
De hadde bestemt seg for å avslutte mens de fortsatt var på topp og det kan jeg jo forstå, men hvordan skal verden overleve uten Jack Bauer!!!!!!!????
Han har stoppa ganske mange atombomber og ofret livet for fred på denne jord.
Ok, kanskje serien er litt vel Amerikansk og det ar tatt litt av til tider...
Men seriøst, en bedre action/spennings serie skal du lete lenge etter. Hvis du har hele sesongen forann deg, kan jeg garantere at det er vanskelig å skru av etter kun å se en episode av gangen. Jeg må også gi serien kredit for å avslutte hver sesong med svar. Ikke som LOST, som man faktisk ble helt lost av å se på og som man mest sannsynlig ikke får noe svar på til slutt.

Så nå må jeg finne på noe annet å gjøre på mandager, kanskje lese en bok kunne vært en god ide... så kan jeg bli litt klokere i tillegg :)

Nå er det natta her, god morgen til dere i Norge :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar