søndag 9. mai 2010

Seier og verandaleppe!

Det var vel litt nervøst å spille igjen, hadde jo ikke spesielt gode minner fra første kampen (den ene jeg har spilt endte med tap..)
Men i dag gikk det bedre vi slo Chicago 2-0 og leder nå med 5 poeng til nr 2 på tabellen!
Det er bra, for denne serien er jevn!

Jeg ble bytta ut i 2 omgang og det tror jeg var veldig greit for låret sin del :)
Fikk en gigantisk verandaleppe i 1 omgang, så holder meg inne noen dager.

Gjorde hverken noen store tabber eller noen skudd på mål. Skapte vel et par sjanser på gjennomspill,men ellers var det mest jobbing og dueller som defensiv midtbanespiller.
Nå må jeg bare gjøre meg klar til neste ukes treing, for neste helg blir det vanskeligere å få spille igjen. Da er en av våre skadde spillere tilbake!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar