mandag 3. mai 2010

Seier igjen!

Vi er virkelig i støtet for tiden og har nå inntatt 1.plass i serien.
Jeg fikk desverre ikke noe spilletid på lørdag, jeg må si jeg hadde den følelsen etter fredagens treningsøkt selv om man alltid har et håp.
Det er liksom noe med åssen oppmerksomhet man får fra treneren. Jeg har vært borte lenge og når kampen gikk som den gikk, ble det byttet inn deffensive bytter fremfor offensive på slutten av kampen.
Håper jeg snart får muligheten til å vise hva jeg står for, har ikke gått på skinner fotballmessig siden jeg kom hit med mye reising og skader. Så nå er det vel på tide med litt flyt :)
Jeg får jobbe hardt på trening denne uka så er jeg kanskje enda nærmere å komme inn til lørdag igjen. Man gjør det ikke noe enklere for seg selv når man er skada i starten av en sesong for ...oooppss.. Der var visst laget satt uten at du rakk å delta!
Som innbytter kjemper du ofte "mot" folk med spisskompetanse. Feks. så har vi en med sånn "flip-throw". Så de innkastene er kjempe populære å ha hos trenere på slutten av en kamp for å drøye tid eller skape enda flere farlige dødballer.
Så tror jeg må finne på noe litt kjapt... "Flip-throw" er en stor fare for min skadesitusajon, så det tror jeg ikke blir aktuelt! Er ikke noe super rask heller og det er ikke noe man ordner sånn over natta...
Ikke noe super glad i å holde på ballen ved cornerflagget for å drøye tida heller.... Tror ikke jeg kan bli en sånn "slugger" du setter inn for å rydde bort alt og alle når det trengs, er innerst inne litt redd for ballen, derfor jeg aldri ble keeper :)
Nei! Jeg tror jeg må komme meg inn på laget fra start! Det jeg har er et fotballhode og det trenger i hvertfall 70 minutter :)

2 kommentarer:

  1. Snakker vi om en hodestift med ball som blir til et langt kast??? Du er 20 år for seint ute vennen min. Jeg kunne ha lært deg det den gang vet du :) Hilsen Mimmi.

    SvarSlett
  2. Begynne å lære seg araber-flikk-flakk nå er kanskje litt sent, ja ;-) Tuva øver stadig på å stå på hode. Kanskje vi skal utvide den øvelsen litt til å bli "med ball"? Så et hun klar, tilfelle hun blir fotballspiller en gang i fremtiden? He-he ;-) Stå på videre, Solveig! Med eller uten flip throw!

    SvarSlett