fredag 14. mai 2010

Gameday

I morgen spiller vi kamp mot Boston Brakers (Dagny Melgren og Ragnhild Gulbrandsen sin gamle klubb)
Jeg tror jeg starter og denne gangen i en mer offensiv rolle, men som sagt før. Vi venter til vi er helt sikker, etter oppvarmingen. De liker å lage litt mer spenning :)

I går hadde Theodor bestilt mat selv på restaurant, "can i have a red fish" !!!!
Han er jo ganske så flink :) nå har det begynt å bli god sommer varme pvestkysten så gutta har det bra ved bassenget. Vi har nå fått oss sesongbilletter til waterworld, så kan bli endel badeturer fremover.
På lørdag skal de inn til San Fransisco for å feire 17.Mai, jeg har pålagt de å ta bilder og video!!

En ting: Jeg var i matbutikken her en dag, litt senere enn vanlig. Jeg kom bort til grønnsaksavdelingen og det var ganske så mørkt der. Alt lyset over grønnsakene var slukket....
Jeg tenkte ikke så mye mer over det før jeg om helt bort til hyllene. De sprutet vann på de, ja det kan være normalt det. Men så skvatt jeg litt for de hadde høytalere der som lagde tordenlyd!!!!!!!!
Er ikke det litt vel sykt, greit at vi snakker Amerika altså... Men seriøst har de liksom et par dager hver måned med regn og tordenvær for GRØNNSAKENE?!?!?
Jeg må innrøme at grønnsakene er større og mer holdbare her, men har en sterk følelse for at det ikke har noe med denne behandlingen å gjøre :)

Vel nok om det, må legge meg nå! God natt :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar