torsdag 6. mai 2010

Shopping

I dag har jeg trent to ganger og i mellom tiden shoppa litt. Så nå er jeg utslitt!!
Det har vært en bra dag! Det gikk bra på trening og jeg er ikke "luft" mer, nå er jeg faktisk med i diskusjonen om å starte på lørdag.
I og med at det er så jevnt er det stor sjans for at den som har vært skada starter på benken igjen... Men nå er det i hvertfall stor sjans for innhopp!
En ting jeg har lært er at mye kan skje frem til den tid, så her tar vi en time av gangen :)

Jeg hadde jo tenkt å lære meg noe nytt så jeg kunne komme innpå, men vet dere hva!!??
Treninga etter jeg sa det kom en av jentene som ikke kom med på laget og slo flikk-flakk....baklengs salto... og araber... Jada så!
Planen er lagt litt på is nå :)


1 kommentar:

  1. Synes ikke du skal prøve deg på det der Solveig, da tror jeg det kan bli lenge til du er i startrekka.. Vær forsiktig med deg selg.
    Klem fra Bente

    SvarSlett