søndag 18. juli 2010

2-0 og 10 poeng ledelse :)














Min siste kamp endte med seier og nå har vi 10 poeng ledelse på nr 2!
Siden jeg er blitt litt Amerikansk er det viktig å telle mål og assist, det er også viktig å fortelle om det. Amerikanere har god selvtillit.
For det første, til alle udugelige journalister der hjemme i Norge: sjekk statistikk selv, ikke bare skriv det andre skriver. Nederst på siden finner dere fasiten, hvis noe er uklart send meg en melding :)!
Jeg fikk altså en assist i dag, innlegg til den første scoringa til Sinc. Spilte en ganske bra kamp i dag. Som min tidligere trener Aksel Bergo sa; denne kampen putter jeg i sekken og tar med meg som et minne. Minneverdig situasjon; Da jeg feilvendt chipa ballen over backen og tok den igjen på andre siden :)
Takk for meg :)

Sånn det var nok amerikansk selvtillit, nå er det hjem til Norge og være ydmyk, ikke stikke seg for mye frem og være en lagspiller. Skal heller ikke hilse på fremmede i butikken og spørre; åssen går det :)


GP 8
GS 6
MIN 441
G 1
A 2
SHTS 5
SOG 3
FC 4
FS 3
C 0
E 0

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar