fredag 23. juli 2010

Hjemme :)

Etter nok en LANG resie over vannet, er vi endelig kommet hjem. Theodor var henrykt over å se alle lekene sine, rommet, familie og vennene i gata! Han var i fyr og flamme, løp rundt med en mikrofon og sang til langt over midtnatt.
Jeg hadde vel ikke den beste søvnen denne natta, da Theodor drømte, ikke var trøtt og sulten i løpet av de første timene i senga. Espen var totalt fraværende da jeg (desverre) bidro med å hjelpe han med å få sove med å gi en innsovningstablett. Dette ga han århundrets søvn!!! Han og Theodor sov til kl 13....
Ja,ja... Jeg rakk og rydde og ha et møte før de kom seg opp!
Så i natt er det min tur :)

Vi har brukt dagen på å rydde og få ting på plass her hjemme.Espen er som vanlig veldig flink til dette og veldig streng. Da han startet ryddinga med å si; nå skal vi få det fint og ryddig her, er det ikke bra vi kan begynne helt fra start nå!
Jeg fikk vondt i magen.... For et press!! Vil han ha tellekanter i mitt skap også nå da eller..... HJELP!
Men dagen har vært effektiv, jeg har klart å ha en enorm rydde-tålmodighet! Tror til og med Espen var fornøyd :)
(Skal spørre i morgen for sikkert skyld...)

Theodor har løpt rundt i gata i hele dag!
Han liker Norge sier han :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar