mandag 26. juli 2010

Stabæk

I dag starta vi dagen med at Theodor gikk rett på trynet i stuebordet. Mye neseblod og en veldig hoven nese gjorde at jeg ok han med til legen. Er den brekt var det bedre å få det sett på den så fort som mulig, men heldigvis var den ikke det ;)

På ettermiddagen bar det av sted til min første trening på Stabæk igjen. Veldig koselig å se alle jentene, supportere og andre rundt laget. Det var derimot litt tøft å trene fotball igjen, hatt noen dager uten fotball nå og denne helsikkes døgnomstillinga gjør beina helt ubrukelige... Men vet det går over, så jeg skal prøve å være litt tålmodig.
Gøy med litt norsk 4 mot 4 igjen, deilig med kortere intervaller igjen ;) men litt uvant at det er så lite possesion, altså spill. I USA er de veldig opptatt av dette!!!

Nå skal jeg bruke kvelden på å komme meg...
Ny trening i morra!

Sendt fra miniPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar