søndag 4. juli 2010

4-0

I går var vi på vinnersporet igjen! 4-0 over Atlanta!
Vi scora med en gang kampen starta, det kan ikke ha gått mer enn 30 sekunder... Ut i 1. omg fikk Atlanta en spiller utvist, så nå var kampen avgjort egentlig. Bra 1. omgang, litt kjedelig 2. omgang. Vi burde vel ha kjørt mer over dem enn det vi gjorde. Sola var ikke å se på banen i dag...
Det spørs vel om det blir noe særlig spilletid fremover, jeg snakker litt med klubben om å reise hjem til Norge før 31.08 for å kunne få meg en klubb i Norge på høsten. Dette gjør vel som regel ikke klubbene så veldig happy, så nå må det vel skje en masse skader før jeg evt får innhopp :)
Ingenting er helt avgjort enda, men utrolig mye reising har gjort meg sliten. Det tar også på familien, så når man da ikke får noe særlig spilletid, tenker man vel enda mer over om det er verdt det!

Det skal sies at jeg trives utrolig godt, så ikke lett å ta avgjørelsen!

Nå blir det en tur på mølla før frokosten inntas, så setter vi turen hjem til California! GLEDER MEG!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar