lørdag 17. juli 2010

Siste trening

I dag hadde jeg min siste trening med Gold Pride, det var litt spesielt. Har virkelig trivdes godt her og fått mange venner.
Men når noe slutter begynner alltids noe annet :)
I morgen er det siste kamp og jeg starter i morra også!!
Vi spiller mot 2.plass som er Philly. Hvis vi vinner den leder vi serien med 10 poeng.. Så Philly må virkelig vinne denne kampen for i det hele tatt å ha håp om 1.plass til sluttspillet.
Det blir en tøff kamp mot en bra motstander, så heldigvis er kampen på kvelden denne gang. Nydelig med litt mer normale temperaturer igjen :)

Vi jobber mye med å pakke for tiden..men så tålmodig og strukturert jeg er på den fronten, er det vel stort sett mest kaos her nå! Er endel som må ordnes før man flytter faktisk...
Skulle stenge bankkontoen her, på visse områder er USA ikke lengst fremme. For å veksle alle småpengene vi har liggende måtte vi telle de for hånd og legge de i ruller for banken... Hallo!! Det finnes maskiner for sånt i Norge!!!!
Og måtte snakke med fem forskjellige for å tilslutt få vite at jeg måtte komme tilbake i morgen, da med pass for å stenge kontoen.
Jada...

Selv om det er kjipt å reise her i fra, begynner jeg å glede meg litt også :)

2 kommentarer: