lørdag 10. juli 2010

Litt mamma :)

Det har vært litt hektisk i det siste, for det første har jeg vært "alene-mor" og for det andre har det vært endel avgjørelser som har mått tas.
Er jo som regel Espen som er hjemme i dette huset, men nå dro jo han til Las Vegas.. Så da måtte jeg gå på full tid.
Vi har jo nå bestemt oss for å reise hjem, jeg må si det var en vanskelig avsjørelse, for vi har virkelig hatt det utrolig bra her. Men når alt kommer til alt, tror jeg gutta har godt av å komme hjem. Og august og September planen som jeg hadde karte jeg bare ikke se frem til, det ville være å bo på forskjellige flyplasser.... Så da var valget enkelt, borte bra, men hjemme best!

Stabæk var et naturlig valg nå, det er mange av mine venner der, det er et bra lag og de kjemper om gull. Jeg kommer hjem som en av de andre spillerne og ikke en "frelser", det var også viktig for meg. I tillegg begynner jeg jo å bli litt opp i åra når det gjelder kvinnefotball. Apropos det; når jeg sitter å ser på VM på tv går det opp for meg hvor gammel jeg egentlig er blitt i fortballverden. De gutta jeg nå sitter å ser på i VM er yngre enn meg.... De var jo alltid SÅ gamle!!
Stabæk har gitt meg en jobb, gjennom en samarbeidspartner Møller Bil, noe som er godt å ha med tanke på fremtiden og lommeboka når man har familie.
Så jeg gleder meg veldig til å komme hjem. Men det er ikke dermed sagt jeg tror gullet er i lomma og plassen på laget er der å venter på meg.. Jeg skal jobbe hardt for å få spilletid og skal uansett være med på å bidra så vi kan få gull (helst to) hjem til Nadderud!
Det blir en spennende høst :)

Hadde akkurat besøk av en av mine lagvenninner, Rachel Buehler, hun kom med et vennskaps smykke og et kjempe koselig kort. Er jo veldig trist å reise fra alle de nye vennene man har fått. Kjempe mange koselige jenter!!
Jeg liker jo ikke å forlate et lag i mitt i sesongen heller, føles litt som man stikker med halen mellom beina... Ja jeg har ikke spilt alle kampene, men jeg vet fra egne erfaringer hvor viktig det er å ha god stall. Så uansett rolle eller ikke, vet jeg at det er kjipt å miste folk mitt i sesongen. Men jeg tror og vet at vi har så sykt mange bra spillere, så håper FC Gold Pride tar gullet hjem :)

Ellers er det kamp mot Washington freedom, Lene Mykjåland, på søndag. Begge lag mangler alle sine Amerikanske landslagspillere, de har nemlig samling nå. Så hvem vet, kanskje jeg får et minutt eller to....

I morgen blir det kanskje en tur på Outlet Mall, på tide å shoppe ræva av seg :)

1 kommentar:

  1. Vi gleder oss til å se dere igjen og er kjempespent på å høre hva Theodor har å fortelle!
    Kose dere masse den siste tiden så ses vi plutselig :)

    Klem fra Kaya

    SvarSlett