søndag 22. november 2009

Bestått

Lørdag var det eksamen i keeper i angrep og det gikk vel greit. En ting er sikkert og det er at han stakkars keeperen som kom på trening lørdag morgen fikk kjørt seg. Han ble skikkelig svett og andpusten ;) Det tok jeg med meg som positivt ellers merker jeg at jeg har lite erfaring på feltet.
Jeg stod med glans, men tror det er veldig få som stryker på dette kurset,så var ikke så nervøs for det.
Det som var utfordringen var å ha trening mens ti andre stod og lette etter alle feil man gjorde. Lærerikt men også litt utenfor flytsonen kan man si... På fredag kom i tilleg alle med frakk og så på, det hjalp vel ikke på flytsonen. Frakk vil si Per M. Høgmo, Dag Riisnæs m.fler...

Nydelig å komme hjem og slappe av, ha en natt uten en fotballøvelse og momenter som gikk til helvete i hode. Usnsett var det gøy å møte så mange forskjellige folk og jeg hadde det veldig gøy, når jeg ser på det i ettertid ;)

I teater med Theodor. Et julestykke som tok over to timer... Theodor fikk mark i rumpa, jeg og min mor prøvde så se det humoristiske i det hele. Uansett så varte det for lenge!


_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar