fredag 6. november 2009

Tause Birgitte!

I dag er det Gullballen 2009 i operaen og på NRK. Jeg skal dit og klarte i et svakt øyeblikk å si ja til å dele ut en pris... Ikke nok med at man må styre med pynting og høye hæler på skoa. Nå skal jeg jo opp på scenen i tillegg....

I dag klokka tre skal jeg inn å øve!!!! Haha
Poenget er vel at jeg skal være tause Birgitte så det bør vel gå greit.
Ønsk meg lykke til!!!!!!


_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

4 kommentarer:

  1. Lykke til i dag, håper strømpene passer til kjolen. Pass på at du ikke snubler. Husk du er ikke vant til å gå på høye hæler.

    SvarSlett
  2. Inger Elise Johansen6. november 2009 kl. 11:29

    Slapp av og få fram smilet, da er du best! Lykke til det går helt sikkert fint. Hva er det verste som kan skje forresten?? Å dø på scenen, lite sansynlig :)

    SvarSlett
  3. Lykke til! Vi heier på deg!
    Ser på tv nå!
    Elin og Pål

    SvarSlett
  4. Kjell Werner Wilhelmsen7. november 2009 kl. 11:22

    Du var så flink du, pent kledd var dere også.

    Kjell Werner

    SvarSlett