mandag 9. november 2009

Skogstur

Da er det mandag igjen... Og nå var det vel på tide å trene litt!?
Joda ut i skogen bar det. Løp en runde rundt Sognsvann og begynte på runde to. Det er da jeg alltid begynner å rote meg ut på ting. Jeg synes det å løpe fra A til A er veldig kjedelig, men så lenge det er en rundløype går det veldig fint. I dag var det jo egentlig det, sett bort i fra at jeg fant ut at det var en annen vei også rundt vannet. Da slapp jeg å løpe samme vei hele tiden, gøy tenkte jeg! Det jeg ikke fortstod før litt for sent, var at jeg plutselig var på vei til ullevålseter.... Det er da jeg er mest sliten og finner fort en annen sti som mest sannsynlig fører tilbake til vannet. Det gjorde den, men makan til vanskelig sti å løpe på, sølete og glatt kan man nok lete lenge etter. Men det ble jo en bra økt tror jeg...
Blir mølla neste økt!

_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar