mandag 2. november 2009

Tannlegen

Mandag og regn...
Nå ligger jeg på sofaen og synes litt synd på meg selv, har nemlig vært hos tannlegen.
Jeg har trukket en tann!!! Den hadde begynt å spise opp seg selv fra innsiden. Dette var vel ikke helt venta og for det andre visste jeg ikke at tenner kunne gjøre det. Men denne tanna var visst født syk og da skal jeg vel bare være glad for at den har holdt så lenge som den har.
Det var ikke noe vondt, men den bedøvelsen er rett og slett ekkel. Vanskelig å svelge og puste...
Nå er jeg veldig sulten og det er enda en time til jeg kan spise.
Stakkar meg!!!;)

Etter å ha tatt en titt på alle priser for årets sesong ser det dårlig ut for undertegnede, men så plutselig dukket navnet mitt opp. Jeg er nominert i årets mål kategorien for 2-0 målet mot Røa. Det er jo umulig å vinne denne prisen, men vedlig gøy å bli nominert og litt gøy hvis man ikke får færrest stemmer ;)
Hvis noen vil er det bare å stemme her; http://www.nrksport.no/gullballen/1.6830529

Nå er det bare 45 minutter til mat ;)

Ellers kan jeg prate litt om "treårs trass". Min kjære Theodor har et stort behov for å føle at det er han som bestemmer, så hvis man klarer å gjøre ting så smoooood som mulig går ting greit. Men saken er at når man har dårlig tid blir det umulig.... Ikke kle på, spise tregt, se ferdig mikkes klubbhus... TTT!!!
Så prøver man jo det meste som foreldre;
-Være streng og gi klare beskjeder
-Være rolig og forklarende
-Bli sint og skrikende
-Bli lei seg og spille på sympati
Jeg regner med at alle har vært innom de fleste forsøk og man håper jo at det å gi en klar beskjed skal funke. Saken er at i dette huset funker ikke det. Det morsomste er at etter en stund krangel og please fra meg, er det å telle til ti eller førstemann som funker! - ok Theodor, du må komme før jeg har telt til ti. Da skal du se det blir fart på han, men han kommer aldri før jeg akkurat kommer til TI. Så det er vel faktisk han som bestemmer ;)

Nå er det 30 minutter til mat.... ;)


_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar