lørdag 7. november 2009

Huse

Først må jeg bare si at jeg har så SYKT vondt i føttene, stå i høye heler i seks timer er rett og slett ulidelig vondt! Jeg klarte nesten ikke å gå tilbake til hotellet, det var Max 500 meter...

Nå skal jeg bare gi kredit til en av de beste fotballspillerene jeg har spilt med og mot i mitt fotball liv. Det kan faktisk være slik at Camilla Huse spilte sin siste fotball kamp på toppnivå, men med henne vet man jo aldri.
Huse har to barn og pendler fra Askim til Røa, noe som tar litt over en time å kjøre en vei for å trene...

Vi spilte sammen i Kolbotn og hun er en av de mest fotball smarte spillerne jeg har møtt. Hun kan spille hvor som helst på banen. Hun er født offensiv og skaper mye sjanser både som back og midtbane, desverre har hun aldri forstått at hun kan score mål ;)
I tillegg har hun vist på landslaget at hennes defensive kvaliteter er av høy kvalitet. Hun takler alle utfordringer og har et stort konkuranseinnstinkt, noe som gjør at det alltid blir bra kvalitet på treningene.
Hun trener som en gal og dette er noen av mange grunner jeg synes det er synd ar hun vurderer å gi seg med fotball, men med den reiseveien og famile er det jo fullt forståelig.

Det var bare sykt kjipt i dag og se hun sitte på benken i kvinnefotballens artigste kamp å spille. Mest sannsynlig hennes siste og fordi jeg synes hun er alt for god til å sitte på benken, uansett konkuransse ville jeg hatt henne på banen.

Jeg synes det er alt for mange kvinnelige fotballspillere som går ut av fotballen uten at de blir satt pris på. Alle bør få en tale, så dette var min tale til en som har gitt kvinnefotballen mye;
Digger deg Huse og husk at jeg er alltid klar for veggspill, spiller du back lover jeg å vri spillet ;)
Håper du fortsetter ;)


_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

1 kommentar:

  1. Kan bare si meg enig!! Har fulgt Camilla siden hun spilte småjentefotball i Askim og du i Kolbotn. Husker også deres to engasjerte fedre som gjorde at kampene mellom KIL og Askim ble ekstra underholdende.... Cammilla er en klok spiller! Som back har hun jo noen ganger fått supporterhjerter til å stoppe opp ved mange av sine offensive løp. Litt unorsk rett og slett! Hvis hun slutter blir Norge en veldig god spiller fattigere. Cammilla: Spør Mormor pent om
    hun tar en sesong til!

    SvarSlett