søndag 1. november 2009

Dagen der på! Men....

Det ble en veldig bra sølvfest og avslutning på sesongen i går. Selv om vi gjerne skulle tatt gull, spesielt siden vi kunne avgjort det selv i går. Da blir det selvfølgelig en litt dobbel dagen der på følelse.
Men FOR en sesong.For en utrolig supporter gjeng! For en utrolig klubb!For et styre!
Jeg har sagt at jeg tror det er veien å gå for kvinnefotballen og komme under vingene til en herreklubb, men makan! Jeg tror med hånda på hjerte at det er få andre herreklubber som kan klare å få til det Stabæk har gjort på så kort tid. Folk vil være med å bidra og vi har hele tiden blitt satset på. Ingen har gått rundt å vært redd for at det kunne bli et stort taps prosjekt rent økonomisk. Det er en del av gamet når man satser; you win some you lose some.
Så håper vi kan gi et gull tilbake neste år.

Vi merka vel i går og i flere av våre motgangsperioder at på banen trenger vi mer tid til å bli et lag. Det var der vi tapte for Røa! Jeg må si de imponerer stort med sitt tredje mesterskap på rad og her har vi andre mye å lære. Nå får vi bare krysse fingrene for at Røa viser sin klasse også i Europa og vinner CL, da kan nemlig vi også spille i Europa neste år!! ;)
Jeg håper Røa satt pris på at "kjøpelaget" er kommet til toppserien. Rammen på kampen og motstanden helt frem til siste minutt, må gjøre det ekstra gøy å vinne. Kanskje til og med herr Andreas Kolle ser det ;)

Stabæk satser nå også på junior siden og dette synes jeg er sykt spennende. Stabæk er i toppen for å bli.

Nå sitter jeg faktisk på Hurlumheihuset, det er vikig at Theodor får ut litt energi. Gjør ikke noe om det blir en tidlig kveld ;) og jeg sitter helt i ro her....

_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

1 kommentar:

  1. Må faktisk være enig i at det er en imponerede fan-skare dere har i Stabæk og måten de har tatt dere imot på. Imponerede, og misunner dere virkelig det. Vi skal ihvertfall gjøre alt vi kan for å komme så langt som mulig i CL. Norge fortjener å ha 2 lag i Europa spør du meg. Hils Espen og Theo og nyt fridagene. Lo godt av Tomat vitsen til Theo:) Hilsen Siri

    SvarSlett