fredag 13. november 2009

Fredag





Endelig fredag! I dag var jeg på jobb i barnehagen halv åtte. Slutta å jobbe på det ubeleilige tidspunktet kl 12.00.... ;) Da bar det av sted til elixia for en kjekk liten 4*8 minutter intervall. Forferdelige greier, men veldig deilig å være ferdig. Nå ventet fredagsshopping i butikken. Meny her vi bor har nå gått tom for Boble Eple... I dag sa jeg i fra i kassa i håp om at det kan komme en ny runde før jul i hvertfall ;) Her er det nå tacokveld og et glass rødvin til de voksne. Theodor rakk å leke litt i snøen med en nabojente før det ble kveld. Han har stor tro på at den er der i morra også. Jeg må egentlig sette meg ned å lage en fotball økt på 20 minutter.... Har nemlig meldt meg på trener 2 kurs, som er til uka. Det er jo virkelig å be om mer utfordringer enn man selv kan håndtere!!! Med veldig liten trenererfaring må jeg bare håpe dette kurset gir meg mersmak og mestringsfølelse, men det å stå forann en haug med folk å ha en trening ser jeg kun på som skrekk ;) Heldigvis bærer det avsted til Thailand kort tid etter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar