torsdag 22. april 2010

Bli Frisk!

Hva gjør man for å bli frisk, noen gjør alt... Noen sitter bare å venter... Jeg prøver å gjøre det meste for å bli frisk!
Det er så utrolig kjedelig å gå skada, spesielt sånne strekkskader som man bare går å venter på at skal føles litt bedre dag for dag...
Så jeg prøver det meste.. Ikke det at jeg har lite trua på vanlig behandling, jeg tror at alt hjelper. Saken er bare at jeg føler det går for SAKTE!
Derfor blir det mye alternativ, og det alternative er som regel litt spesielt. I Norge har jeg mine faste behandlere som har ansvar for forskellige ting på kroppen (spesielt...jepp)
Noen eksempler er en kiropraktor, en som behandler skader og kan sette nåler.
Men her i dette storelandet her borte kjenner jeg jo ingen, så da har det vært å søke opp på Google. Det startet med å prøve en Akupunktør fra Asia, dette var jo som vanlig interessant. Ja de setter en nål i foten,finger, hånd og skade stedet (låret). Så brenner de en masse varme urter i rommet og over skade stedet...
Om jeg ble bedre... Ja sikkert litt, men ikke nok. Jeg var desperat nok til å kjøpe et varmeplaster som lukta urter, ikke så gode urter nærmere bestemt...
Så har det vært massasjer, strøm, is og andre vanlige behandlinger og det går fremover.
Men jeg spiller enda ikke BALL!!!!!! Blir gal..
Så da var det neste forsøk, en lege som kunne nåler. Dette var anbefalt :)
Inn på et lager rom, han drev visst med litt yoga/chi gong og diverse magi.
For de som ikke har opplevd chi gong behandling er dette litt spesielt. Han stod og hadde masse armbevegelser i luften rundt meg for å drive frem den gode energien.. Og få vekk den dårlige. Nålene var bra og denne gang fikk jeg heldigvis flere i det skadede området. Men da han kastet nålene-kastet han også den dårlige energien de hadde sugd ut hardt i bakken... Jada!
Jeg prøver å være åpen for det meste og i en desperat situasjon prøver man alt. Og jeg tror jo at alt hjelper litt, men opplevelsen er jo litt artig. Ofte glad jeg gjør det alene, så man klarer å være helt seriøs!
Det kjennes jo litt bedre ut, men akkurat nå hjelper ikke det. Målet nå er å være klar til kanskje å få et innhopp på lørdag :)
Det vil si at jeg må fortsatt være tålmodig........

3 kommentarer:

  1. Det er vel bare å få Elisabeth,Siri og Merethe over vel.....

    SvarSlett
  2. HAHAHHHHAAAA!!!!! Ser det for meg-Sola og svart magi....

    SvarSlett