torsdag 29. april 2010

New Jersey!

Da ble det bestemt at jeg får være med å reise til bortekampen mot Sky Blue! De holder til i New Jersey (New York). Så det er jo lov å håpe på en liten svipp tur til Manhatten... :) Nei, seriøst feil fokus!!!

Vi reiser i morgen og jeg skal ha med gutta boyz på tur denne gang, det blir koselig!

Kampen vår skal sendes på tv så jeg skal legge ut noen linker her, så kan dere sjekke om dere kan se dette i Norge. Jeg starter nok ikke, men det kan jo være gøy å titte litt for det :) Heie meg inn på banen kanskje!
Kampen går kl 6.pm Eastern time, altså med min hoderegning kl 24.00 lørdag/00.00 Søndag :)

-Dette er ligaen sin side til kampen:

-Dette er tvkanalen som sender kampen:

Da må det pakkes og lage middag her :)

1 kommentar:

  1. Masse lykke til da, og håper du får litt spilletid! Vi heier på deg! :-)

    SvarSlett