søndag 4. april 2010

Endelig "hjemme"!

Da er jeg tilbake i USA, endelig!
Virkelig godt å se gutta igjen og gøy å være tilbake på trening med jentene.

Nå er det tid for å stille døgnet igjen da, egentlig føler jeg at det bare går av seg selv. Har vel vært inne i en egen boble den siste månden. Natt,dag,dag,natt... Kamp på natta, what ever!
Så når jeg nå kom tilbake hit stod jeg over første trening, men jeg er bare så lei av å vente. Så jeg trente for fullt dag to etter reise (på 30 timer og 10 timer tidsforskjell) det skal man ikke gjøre. Det gikk faktisk greit, til å ikke spurte og nesten tråkke over igjen flere ganger... :)
I dag var det kamp mot gutter, da var jeg ganske så klar på at jeg kun skulle spille en omgang. Så veldig flink!!!!
Jeg starta i dag også, så det ser ut som jeg er på laget. Men i dag var jeg defensiv midtbane igjen, med Marta og Abily som indreløpere.
Det gikk bra, begynt å bli vant til å være feilvendt :)
Vi vant over gutta og har vel vært ubeseiret i vinter. Kan minne veldig mye om Stabæk i fjor, meget godt lag på papiret, ubeseiret i "preseson", veldig spillende lag, styrke som lag i det offensive. Derfor veldig spent på hvordan det blir å møte andre lag i serien som har mer system,defensiv struktur og trøkk...
Etter kampen satt vi i 30 minutter å signerte diverse artikler for "seasonticketholders", så det var jo litt folk på kampen.

På mandag er det avspark i årets Toppserie, som forøvrig er ganske spennende. Mange lag som har bytta mange spillere og ikke minst litt "tynne" staller, så skader kan gjøre store utslag på resultatene.
En ting er sikkert: i år vinner Stabæk!
Nå har laget spilt sammen et år og på papiret er de såpass mye sterkere enn de andre at det er ikke lov å tape.
Jeg håper virkelig at Stabæk har fortsått viktigheten med gjennvinning og vinne krigen først så spille etterpå. Jeg savner jentene og Stabæk Support her borte. Stabæk Support er virkelig en opplevelse, er så utrolig glad for at jeg fikk oppleve de. Det å ha støtte i ryggen og høre sangene våre på tribunen. Få jubel når du "bare" takler en motstander, jeg følte meg faktisk som en god fotballspiller og de løfta meg frem.
Så Chicksa, gi Stabæk Support og alle frivillige rundt laget et gull i år! De fortjener det!!

Nå skal vi ut å spise litt!
God påske :)

1 kommentar:

  1. Lykke til der borte - vis Marta hvem som er sjef..

    SS

    SvarSlett