onsdag 7. april 2010

Team trip to SF


Theodor og jeg dro for å ta BART (T-banen) sammen med de andre jentene som bor i dette området i dag kl 09.00.
Vi skulle møtes inne i byen kl 10.00 for å kjøre en sightsing buss.
Vi kjørte gjennom hele byen og fikk nok en gang tatt mange fine bilder av Golden Gate Bridge :)
Da vi var ferdige med turen spiste vi lunsj på en restaurant nede ved havna og fikk sett sluten av CL kampen mellom Arsenal og Barcelona.
En koselig dag i byen med laget!

Når vi kom hjem lagde jeg og Theodor vaffelrøre. Vi inviterte naboene Kristin og Rachel på Norske vaffler. Desverre har jeg brent opp to adaptere alt, man trenger nemlig en adapter for å gjøre om strømmen her til noen elektriske apparater.
Ja, og vaffeljernet hadde egentlig trengt en adapter... Det ble ikke varmt nok. En vaffel tok 15 minutter.... og da var de fortsatt veldig lyse.
Men vi serverte dem med suksess! De likte vafflene veldig godt, med syletøy og brunost oppå :)
De likte faktisk brunosten veldig godt. "Djungelvrål" lakrisen var derimot ikke samme suksess, men det er jeg egentlig glad for (vil helst ha de for meg selv, til ny forsyning kommer i juni...)
Vi avsluttet kvelden med å spille Super Mario på Wii. Theodor var høy på livet i kveld!


Han prata engelske og norske ord i en lett blanding mens de spilte, men det mest morsomste var at han begynte å rope: Come on BABY!
Det er ikke blitt brukt i dette huset, så må ærlig innrømme at vi ikke vet hvor det kommer i fra :)
Han er og blir veldig sosial og ELSKER besøk, spesielt fra jenter!
Tror dagen har vært bra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar