mandag 26. april 2010

Viktig seier!

Vi vant kampen i går mot Atlanta Beat med 2-1. Det var bare så vidt... Vi scora helt på slutten av kampen!
Dette var en skikkelig krige kamp. Atlanta kom ut i hundre og spilte helt på grensen, noe dommeren tillot. Vi virka litt nervøse og stressa, men vi jobba og kjempa hele kampen. Noe som ga uttelling. Jeg liker virkelig at vi vinner slike kamper, det viser at vi kan spille og krige!
Jeg derimot satt godt fast på benken, vil si at jeg var på 85% i går. Så i dag er jeg nok 90% :) Så nå kommer de vanskelige 10 %... For det er nå man begynner å prøve mer og faren for å slå opp strekken er stor. Snakka litt med min kjære Trine i dag, hun mente at det var ingen fare for at jeg slo opp skaden. Hun kjenner meg nemlig ganske godt, jeg er ikke den som er kjappest tilbake på banen som regel..... men mest kjent for faktisk å være 100% når jeg først er tilbake. Så nå får jeg prøve å leve opp til dette rykte nå da! For ved strekk sakder er dette viktig :)

Ellers har vi vært på baseballkamp i dag: Giants vs. St. Louis Cardinals. "Vi" (Giants) tapte desverre 2-0. Men må si jeg var positivt overrasket over å se dette LIVE. For på tv er det uforståelig mye regler og ikke minst langtekkelig (kjedelig...)
Det skjedde noe hele tiden, alltid noe underholdning og du behøver liksom ikke sitte på sete ditt hele tiden. Det er masse forskjellige boder og kiosker som alle henger ved store deler av kampen. Kan fort forstå hvorfor dette er den mest betalte idretten i USA, for du rekker å bruke endel penger i løpet av 3-4 timer. Kampen i dag varte veldig kort, i dag varte den 3 timer....

På torsdag skal vi helt over på Østkysten, til NY/NJ. Spennende å se om jeg blir klar og om jeg kommer med som reisende :)
Følg med :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar