torsdag 8. april 2010

Roller coaster...

I dag har det vært en nydelig dag her i Dublin California! Endelig :)
Det skal sies at det var bare Theodor som bada og kun i boblebadet som er litt oppvarmet!
Det er ikke varmt nok når sola ikke er oppe her enda for at bassenget er varmt nok for meg!!!!

Ellers hadde vi trening i dag og spilte 11 mot 11, det er en skikkelig roller coaster... En dag er jeg på laget en annen dag ikke!
Så det blir veldig spennende når vi får laget. Burde vel egentlig være veldig forbanna på treneren, men seriøst så liker jeg han veldig godt. I tillegg så er det utrolig tøff kamp om plassene, spesielt på midten og på topp. Jeg får bare håpe jeg er i stallen for kamp og uansett får mulighet til å vise hva jeg står for som fotballspiller. Men jeg har jo enda et håp om å spille :)
Søndag er første kamp mot St. Louis, vi reiser allerede på fredag. De har et bra lag, spesielt på midten hvor de har Shannon Boxx og en meget god Japansk spiller ( som jeg ikke kan skrive navnet på)

Nå har jeg lovet å spille litt Super Mario med Theodor, så over og ut!


2 kommentarer:

  1. dette ser jo lovende ut hva "feriefølelse" angår. Gleder meg til å ligge på solstolene i bakgrunnen på bilde....

    SvarSlett
  2. Vi gleder oss til besøk!!!!!! :)

    SvarSlett