onsdag 28. april 2010

Treningskamp

I dag var hele familien ute i parken og trent litt fotball. Jeg hadde litt behov for å slå litt pasninger og siden vi ikke hadde trening, fikk jeg jo tid til det.

Treningskampen mot Stanford University skulle begynne kl 16.00. Jeg hadde ikke peiling på om jeg skule spille eller ikke. Hadde vel et håp om å slippe egentlig, men ser jo at jeg kanskje måtte teste meg litt for å se om jeg kan bli klar til kamp på lørdag. Så etter oppvaming... :) Kom treneren bort å spurte om jeg var klar for å spille litt. Han ville helst at jeg skulle spille sånn at jeg kunne være aktuel for lørdag. Vi reiser allerede torsdag, så laget som skal reise må tas ut i morgen. Og det er ganske stor konkurranse for å komme med! Hun som har spilt på "min" plass de to siste kampene og scora i siste kamp, kom ikke med på laget som reiste til St.Louis første helg. Så det sier jo sitt...

Jeg spilte altså 2.omgang og overlevde. Ikke mange langpasninger og skudd enda... Men klarte alikevel å komme på scoringslista så kan vel ikke klage heller :)
I morgen er det videomøte og trening, så bør jeg få meg litt behandling. Da får vi jo håpe jeg er klar for å reise til New Jersey og at jeg kan slå langpasninger :)

Nå er det natta her :)
Good night

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar