onsdag 14. april 2010

Frisøren

Theodor ferdig hos frisøren :)

I går ble det gjort veldig lite fornuftig, annet en litt styrketrening. Espen mener vel at golfen hans også var meget fornuftig....
Jeg prøvde å lage en plan over de neste månedene slik at vi kan prøve å få gjort litt ting i området. Jobber nå med hockey og baseball billetter. Dette er ting man bare må gjøre når man er i USA. San Jose Sharks (hockey) er i playoff nå så litt vanskelig å få billetter, men desto artig hvis man får det til.
Vi prøver å velge mellom et titalls amusementparks som man kan gå på her.. Er vel bare å begynne med en for så å jobbe seg videre til neste en annen helg :)
Nå har det seg slik at jeg er jo proffesjonell fotballspiller her borte, så mye fri skal jeg ikke skryte på meg!!! Vi får bruke de mulighetene vi får til å få sett litt av Bay area.
Nå skal jeg og Theodor dra avgårde til preschool :)

3 kommentarer:

  1. Åhh så fin han ble, ser jo så stor ut med en gang han får sleik... Lilly blir sikkert forelsket nå, hvis hun ikke alt er det da.

    SvarSlett
  2. Så tøff han er blitt på håret. Han ser så stor ut nå. Ser ut til at dere trives og har det bra. Klem fra Bente

    SvarSlett
  3. Vi gikk forbi noen damer i parken, de så nok på Theodor og smilte der han gikk med hjelmen sin!
    Da de hadde passert, lo og smilte Theodor litt for seg selv. Så jeg spurte; Theodor, hva tenker du på??
    De synes nok jeg var veldig søt!!
    Så jeg tror han har forstått det.... :)

    SvarSlett