søndag 8. august 2010

9-0

Min første kamp gikk vel greit, 9-0 mot linderud/grei.
Det var 7-0 til pause og med en litt stiv lysk prøvde jeg å tenke litt lenger.. Så jeg gikk av! En meget viktig kamp til helga.
Men den omgangen jeg spilte hadde jeg det gøy. Vi spilte bra fotball rett og slett!!
Synd vi ikke holdt helt ut, hadde vært artig med to siffra;)
Men jeg må jo legge til at dette var INGEN målestokk!! Vi fikk trent på overganger og det å utnytte de riktige rommene, som Linderud gav bort alt for mye av. I andre omgang ble vi litt slappe i pumpinga av bakre firer og gir fra oss ballen for lett/ ofte på motsatt halvdel. Vi må bli litt mer tålmodige ;)

I dag har familien hatt en nydelig dag på stranda. Theodor fikk lekt masse med sin beste kompis jacob.
I morgen starter jeg jobben med lyskebehandling, ingen tid å miste ;)


Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar