torsdag 5. august 2010

Interiørarkitekt

Har så mye å gjøre for tiden, vel... Det er vel mest fordi jeg virkelig har gått inn for å få nye møbler og "freshe opp" stua litt :)
Men det er ganske slitsomt å være interiørarkitet på hobbybasis. For det første er jeg under opplæring... For det andre er jeg ikke spesielt tålmodig.. Jeg har mest lyst til å gå ut å kjøpe alt på en gang, men det er nok ikke så lurt har jeg fått høre.
Så nå tenker jeg meg godt om, surfer masse på nettet, går i butikker og titter for å finne de rette tingene.
I går fikk vi San Fransisco bildet, så nå ser gangen litt mer ferdig ut :)













Ser jeg skulle tatt bort noen av Theodor sine jakker da jeg tok bilde, men tok bilde med pc´n og fikk krampe i armen... Ja så hadde mer enn nok med det akkurat da :) (Ja da Espen og Ammeli, jeg skal bli enda flinkere til å være opptatt av detaljer)
Men det ble ganske kult synes jeg!

Det som plager meg mest er at jeg bør legge ut endel av de gamle møblene på Finn.no for salg. Det føles virkelig ut som et prosjekt... Også er det ikke så gøy som å kjøpe nye ting selvfølgelig :) Men denne gangen skal jeg gjøre det, masse av møblene er jo ikke slitt i det hele tatt!

I dag skal jeg svippe innom Hilmershus før trening, jeg har fått høre at det er en bra butikk.
Neida så... Som dere ser har jeg mye å gjøre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar