lørdag 7. august 2010

Linderud/Grei

I dag spiller jeg første kamp for Stabæk, jeg gleder meg. Jeg fikk en liten støkk i kroppen her på trening, da jeg kjente anntydning til en krampe i lysken. Men forskjellen på USA og Norge er at her har jeg mine "spesial-behandlere". En tur til min nålespesialist Elisabeth har gjort meg helt klar for kamp. Så nå får vi bare håpe at kroppen er snill hele kampen igjennom nå da... :)
Det blir litt spennede å se hvordan det blir med relasjoner til spillerne igjen, det er jo ikke bare å hoppe rett inn i et lag som har spilt sammen en halv sesong. Men det har gått bra på trening, selv om vi har vært litt skaderammet...

After five months in America Theo got a bit religious, so before we eat now he demands that everyone has to take part in his grace. It´s really cute :



Yesterday me and Espen got a babysitter so we could go for some shopping. We got a new BIG bed, finally!!! And some more stuff fore the living room, we will get everything in about two weeks.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar