søndag 1. august 2010

Fri helg..

Denne fri helgen hadde jeg egentlig tenkt til å være litt kreativ... Men så var været ustabilt!
I følge Espen mått huset males, i dag skulle Espen hjelpe noen venner med å flytte.
Så da hadde jeg ikke bil i dag og brukte nesten hele dagen på å komme meg til elixia... Ja jeg kunne jo løpt ute... men det ble ikke sånn :)
Det ble sykling med Theodor bakpå til sofiemyr hallen, der min mor var, leverte han der, tok bilen til mamma til elixia, trente, fikk lunsj hos mamma, ble kjørt til sofiemyrhallen, der stod sykkelen og venta på å bli kjørt hjem :)

Har jobba litt med å se på nye ting til huset, det er virkelig på tide med noe nytt her. Manga av møblene er fra det første huset vi hadde, altså over 10 år gamle. sier ikke at det er noe galt med det, men man kan jo bli litt lei... Føler også at det hadde vært artig å fått seg en stil, ikke bare ha mange fra de forrige stedene vi har bodd!
Men det er ikke lett, skal for en gangs skyld gjøre et grunndig forarbeid :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar