tirsdag 3. august 2010

Havregrøt

Dette er hva jeg levde på i USA.. Noen som vet om den finnes i Norge ?????
Kjenner jeg savner han litt :)

Ellers er livet tilbake til normalt. Theodor har begynt i barnehagen, espen er på jobb og jeg trener på ettermiddagen. Nå er det planleggeing av hvem som skal ha bilen, hvem skal hente, hvem skal spise hva til middag når...
Espen skal egentlig begynne å sykle til jobb, men når hverdagen kommer er han ikke lenger så sikker på om han hadde det som plan tror jeg.
Jeg lurer på hvordan det blir når jeg skal begynne å jobbe...

Det er enda noen uker til, så jeg får vel prøve å nyte det så lenge jeg kan :)

Det er artig å være på trening igjen, føltes om en lang helg jentene var borte. Kroppen begynner å henge med i svingene nå, så nå er det vel bare å ha en egentrening med avslutninger snart. Så kan vi begynne å snakke kvalitet :)

4 kommentarer:

  1. Jacobs på Ekeberg har en garanti med at de skal kunne skaffe deg hva enn du søker. Ellers er vel smart club et sted som kan ha sånne litt annerledes produkter.. Blom

    SvarSlett
  2. Det er vel greit å være tilbake i hverdagen også tenker jeg. Virker som Theodor var glad for å være tilbake i barnehagen. Det er i alle fall koselig å ha dere her igjen...

    SvarSlett
  3. Ja, prøv hos Jacobs på Holtet. De har masse amerikanske varer. Ellers kan du se etter den når du er innom andre store matbutikker som har egne hyller med "utenlandske varer" (stort sett sånne amerikanske ting). Hva med den nye matbutikken på Bryn senter?

    SvarSlett
  4. Takk for tips, skal sjekkes ut :)

    SvarSlett