onsdag 20. januar 2010

Det tar ikke slutt..

Altså nå er jeg like stiv og støl igjen. Føler at de to siste ukene har gått i en sneglefart når det gjelder kroppen. I dag så jeg ut som en gammel dame i butikken. Jeg kunne ikke gå så fort at jeg brukte muskler, for da svikt beina eller det bare gjorde sykt vondt!!
Smerteterskel er ikke spesielt høy på slike ting for tiden som dere skjønner.. ;) jeg gjør det jo tross alt frivillig!!

I går var det tid for håndballkamp, jeg gleda meg skikkelig. Benka meg forann tv'n med en øl... Nei desverre ble det en salat!!!!
Uansett så kom jeg fort på hva jeg synes om håndballgutta. Det er gøy, fart, spenning og tøffe mannfolk, men Gud å de irriterer....
Jeg blir altså bare så sint av å se på og jeg har ikke peiling på håndball ;)
Men må de stå stille å skyte!!??Må de skyte med en gang!?? Og hvis det er noe avgjørende i kampen tar vi en timeout, og det etterfølges av en super tabbe...
Men nå husker jeg det!
Så i morgen skal jeg ha mindre forventninger og huske at vi er jo "Ola-Normann". Vi får vinne på hardt arbeid medfulgt av flaks og god keeper ;)
Takk for meg, sofa-eksperten,nå er det tid for middag.


Sendt fra min iPhone


_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

1 kommentar:

  1. Godt at det ikke bare er oss"gamle" som føler oss stive og støle. Ros til bloggen din, du skriver så artig.

    SvarSlett