mandag 4. januar 2010

Supert

Ja da var jeg klar for testing. Løp så godt jeg kunne, kjente at dette kunne ikke stemme helt...
Jeg holdt egentlig på å gi meg før vi begynte! Det brant i brystet.
Hva tenker man da???
-Flott, jeg er blitt så gammel at selv om jeg trener bra vil jeg ikke bli bedre...
-jeg har jo hatt endel fri
-det er lenge til jeg skal være i form
-jeg har vært forkjøla for lenge, jeg oppsøker lege

Hva valgte jeg!!?!?
Jo det siste, jeg gikk til legen. Fikk konstantert bronkit. Så da var vel egentlig testresultatet bra spør du meg ;)
Så nå må jeg bare bli frisk, ikke lett når det er noen minus grader ute. Får altså ikke trene ute nå da, det var jo synd ;)


_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar