onsdag 6. januar 2010

Huff... Det var tidlig!

Kl 08.00 startet dagens kamp mot Wang gutter. Vi har to samlinger i uka med Oslo landsslagsaktuelle spillere og på osdager skal vi da spille mot gutter slik at vi får kjørt oss skikkelig.
Eli sa vi ikke fikk lov å finne unnskyldninger, så da skal jeg ikke si annet enn... Vi tapte 13-0!!!

Så nå vet i hvertfall vi hvor lista står til uka, da vi skal spille mot England og Kina på LaManga ;)
Håper det går litt bedre...

Ellers gikk det faktisk overraskende greit å ha på fotballsko igjen!! Kneet lever etter første økt, ikke verst ;)

Da jeg kom hjem i dag var det 15 grader her inne. Jeg har fyrt og fyrt, så nå er vi kommet opp i 19. Det er altså så sykt kaldt ute og det skal sies at Stabæk trente ute i går, -17 grader!! Det er for drøyt for meg ;)


Sendt fra min iPhone


_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar