mandag 11. januar 2010

LaManga

Da er det denne pakkinga igjen. Jeg prøver å være strukturert, men det ender bare m at jeg hiver oppi alt mulig jeg kommer over.
I og med at jeg nå går inn i mitt 12. år på landslaget, bør jeg besitte pakke-erfaring. Jeg har fått med meg at det absolutt er ingen vits i å pakke ned masse privat tøy. Det får man ikke brukt for.
Det som er litt vrient nå,er jo været. Spania pleier ikke vise seg fra noen god side i januar. Kan ikke huske en januarsamling uten vanter og super!
Derfor hiver jeg oppi litt vinter og litt sommer i baggen ;)
Da blir det mer enn nødvendig...igjen.

Gleder meg til å treffe noen av de "gamle" Kolbotn jentene. Det er lenge siden jeg har sett Colombo og Ingvild nå. De spiller jo i Lyon.
Det som er bra med LaManga er at vi bor i leiligheter. Seks stykker i hver leilighet, så det blir mye mer sosialt enn når vi bor på hotell. Da ingen beveger seg ut av senga utenom trening, mat og møter.

Har håp en liten shopping tur til Cartagena. Denne samlinga inneholder to offisielle landskamper og en uoffisiell, dvs at det ser litt skummelt ut for shoppinga...

Nå må jeg gjøre meg ferdig ;)


_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

1 kommentar:

  1. Gratuelerer med dagen og god tur til La Manga. Får håpe du får shoppet litt da.

    SvarSlett