søndag 3. januar 2010

Nytt år nye muligheter

Nyttårsaften ble feiret hos noen gode naboer. Nydelig mat og god drikke gjorde at kvelden gikk veldig fort. Kl 20 møttes mange ute i gata for oppskyting. Theodor var livredd som forventet. Jeg og han måtte stå inne og se ut....
Han holdt seg våken til 00.10, men det var nok ikke bevisst. For kl 00 var det jo nytt bråk!!! Men da var han så trøtt og sliten at han sov seg igjennom det.

I går var jeg på utdrikkingslaget til Camilla Huse. Det var veldig koselig. Selv om jeg ikke var spesielt fan av å synge sanger på studio, sangstemmen er vel ikke helt min spisskompetanse! Det var jo ganske artig ;)

Så nå er det bare å lade opp igjen alle batterier etter noen sene kvelder.
Saken er at min kjære landslagstrener har satt opp testing mandag morgen. Er sikkert mange som hadde likt det!!
Men, men man må jo bare komme seg igjennom det og denne uka blir jo bare sykt tøff uansett. Jobb og fotball er det faktisk to mnd siden sist jeg holdt på med, det vil jo gjøre kropp og hode dødt !! Flott det er et nytt år med nye muligheter ;)

God natt....


_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar