torsdag 28. januar 2010

Hmmm... sove en hel natt snart!

Theo
Theodor har vært flink å slutte m bleie om natta, men nå har det vært utallige uhell på rad.Han våkner såpass mye at han er sulten, vil se på barnetv og alt mulig annet enn det man egentlig gjør på natta, SOVE!
Egentlig er det et prinsipp og ikke gi mat på natta, men når han ligger 5 centimeter fra hode ditt kl 02.00 og sier hvert minutt; jeg er sulten....jeg er sulten....
Så forsvinner alle prinsipper man har på dagtid!
I natt ville han ha en liten håndveske med biler i senga i tillegg. Ikke nok med at den 1,50 m senga er for liten for oss tre og "vova"(hans kosedyr).Nå skulle vi ha med en veske med biler i tillegg, der gikk grensa! Så i natt ble det krangling... Men så etter slåssing og gråting, kom vi til enighet. Han skulle få sove hos oss, med bilveska på nattbordet. Han skulle også få en yoghurt... Hvem som vant er vel ikke så mye å snakke om her. Han slutta å hylgrine i hvertfall :)
Etterpå blir han alltid verdens snilleste. Se video for de som er interessert.

I dag prøvde jeg å ta opp temaet. At nå må vi ha på bleie og det er slutt med mat på natta. Han begynte bare å snakke om andre ting som når vi skulle på "hurlumheihuset" o.l Det vil si at jeg er meget spent på hvilken krangel vi skal velge i kveld. Jeg har mest lyst til å krangle om at han ikke skal sove hos oss...Men ser ut som om det blir noen år til det er tur for den "fighten". Dukker alltid opp noen andre først...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar