mandag 1. februar 2010

Forkjøla....

Så pang; ble jeg forkjøla igjen!
Det er vel prisen å betale med barnehage barn. Det er jo mye andre ting man kan bli smitta av for tiden. Så jeg takker meg til forkjølelsen ;)

På lørdag var vi på Askimbadet med våre kjære naboer. Jeg var ikke helt i bade form. Men Theodor var nok en gang i sitt ess i vannet, det eneste var at han plutselig hadde bestemt seg for at vannsklie det turte han ikke. Veldig rar noen ganger ;)

På søndag hadde jeg fått samlet "gamle" Kolbotnjenter for å spille litt five a side i sofiemyrhallen. Det var artig!! Det var mange nye triks som kom frem ;) og jeg vil si at det var et preg av måltørke på denne økta. Utrolig gøy var det og man skulle spilt mye mer innfotball. Savner virkelig tiden i sofiemyrhallen!!!

I dag trente jeg med Røa, veldig snille som tar meg i mot. Var bra for meg å trene inne i dag og siden Stabæk er i Alta var dette en bra økt. Nå må det bli litt varmere igjen altså, er jo seriøst håpløst å være fotballspiller for tida.
I denne kommunen jeg bor kan man jo bare glemme det. Her er det ikke en fotballbane som er uten snø eller frost! Da teller jeg med den banen som kommunen og idrettslagene har lagt varmekabler på....
I går kjørte jeg forbi, da var det et jentelag som skulle spille kamp. Foreldrene måka sidelinjer og 16.meter, håper ikke de bruker penger på varme på banen!! For enten må man sette på nok så banen kan brukes. Ellers kan man bare skru av helt å spare penger.

Veldig spent på hvordan det er på nadderud i morra. Mulig jeg skal være med på en økt der!
Værguder; skru på varmen litt, please!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar