onsdag 10. februar 2010

Gutter...

Jeg er så lei av å spille mot gutter nå... Greit nok når de er dårlige, men stort sett har jeg spilt mot gode gutter i år. Dvs at hver gang det er en 50-50 sjans, så har ikke jeg sjans! De er for raske og sterke, etter 20 minutter med tap i alle disse situasjonene blir det noe i hode ditt som sier; ikke vits å prøve og gå på de ballene! Det blir bare enda lenger vei hjem...
Jeg har jo ikke lyst til å si at jeg gir opp. Men jeg må innrømme at en liten promillie av meg gjør det i disse situasjonene og da sier det seg selv at man blir dårlig!!!!
I dag kom det i hvertfall flere jenter innpå banen etterhvert og da kan det gå en f... i meg, så på slutten ble det litt bedre! Enten må man bli nok forbanna så man ikke tenker klart og bare gjør jobben, ellers må de være så dårlig at følelsen av at det er mulighet for å vinne ball er tilstede!
I dag hadde jeg vel to bra innvolveringer i løpet av 90 minutter, det er jo gøy! Skikkelig gøy!!;)
Så nå gleder jeg meg til to økter med Stabæk igjen og en mulig gjesteopptreden mot LSK på søndag.
Da håper jeg alt blir så lett, siden jeg har trent så mye med gutter. Det må jo være poenget ;)
Så gleder meg!

__________________________________________________
Bruker du Yahoo!?
Lei av spam? Yahoo! Mail har den beste spambeskyttelsen
http://no.mail.yahoo.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar