fredag 26. februar 2010

USA

Kampen mot Sverige gikk veldig bra i 1.omg, da leda vi 2-0 og klarte oss egentlig ganske bra. 2. omgang ble dessverre ikke helt den samme opplevelse. Da var svenskene gode og styrte kampen. Jeg vil vel tro at ut i fra sjansestatistikk var vi kanskje heldig med uavgjort. Men poeng er poeng!!! Jeg må si at jeg er litt skuffa over svenskene, at de ikke har mer i seg. La oss lede 2-0, jeg hadde forventa å møte et skikkelig revansjesugent svensk lag.
I dag skal vi spille mot USA, vi har gjort bytter på nesten hele den offensive delen av laget i denne kampen. Når jeg våkna i dag så var det egentlig litt deilig å tenke på at benken venter. Men jeg er selvfølgelig klar hvis jeg får muligheten :)

Her er vi på vei til kamp mot Sverige :)

Nå kjenner jeg at det virkelig nærmer seg USA reise.... Gleder meg jo veldig, men jeg aner jo ikke hva jeg har begitt familien ut på!!!
Dette blir virkelig spennendealtså....!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar