fredag 26. februar 2010

Gjørmebad

Som dere ser ble denne kampen et gjørmebad..
Jeg kom inn og spilte de siste 30 minuttene. Vi lå under 1-0, utligna til 1-1 og så scora USA 10 sekunder før slutt...
Kjipt når vi klarte å holde unna så lenge!!
På bilde ble jeg rett og slett takla med strake bein rett mot ankelen. Litt smerte! Men det store problemet med å bli takla i denne sølepytten var at det må ha vært gjødsla der...
Jeg lukta rett og slett BÆSJ i 20 minutter!!! Veldig behagelig :)

Espen lurte på om jeg var fornøyd med innhoppet. Vel... Er liksom ikke så mye borti ballen at det er vanskelig å gi en veldig analyse på det. Men jeg var involvert i utligningsmålet, så det er jo bra. Ellers følte jeg at jeg stod å spant i gjørmehølet som var i midtsirkelen. Vi fikk overgang, satt i gang en spurt mot USA sitt mål...kom til sirkelen..satt fast i gjørme og kavet meg fremover. Rakk akkurat ut av gjørma... Da mista vi ballen... Jepp, snu og inn i gjørma igjen... Akkuratt noen meter bak Amerikaneren med ballen. Hun kom ut av gjørma før meg og fikk plutselig enda flere meter. Endelig ute av gjørma... for så å se Amerikanerene avslutte på mål eller få corner. Så var det på an igjen, inn i gjørma!

Å dere... Nå må jeg faktisk gå å vaske meg igjen! For den bæsjelukta slipper ikke taket!

1 kommentar: