fredag 19. februar 2010

Tiger

Satt å så på pressekonferansen til Tiger Woods.
Jeg har alltid vært Tiger fan, eneste gangene jeg gidder å se på golf på tv er nå Tiger med!
Jeg starter bare med å si at; jeg forsvarer ikke noe av det han har gjort!
Men så må jeg bare si at det var en pressekonferanse i god Obama stil.
Greit at Tiger er stor og allemannseie, men det å stå frem og være så ærlig om noe som er så privat synes jeg er bra gjort.
Etter pressekonferansen satt det noen i studio og var missfornøyd. De mente han ikke hadde sagt noe mer enn det vi visste fra før og de synes det var alt for sent!!!
Jeg blir så forbanna!!!
Det at han ærlig innrømmer alt og legger seg helt flat,er da mer enn nok for meg. Av hensyn til kona og barna er det da ikke noe mere vi har rett til eller behov for å vite. Når og hvor og hvordan er da bare for vår egen egoistiske nysgjerrighet!!!
Tiger er da et menneske. Vi har flere ganger sett at personer som blir så store kjendiser mister fotfeste til den virkelige verden. Dette er ikke bare deres feil, men måten vi og verden behandler de på. Har du penger får du plutselig makt og det er fordi vi vanlige gir de det.
At Tiger trenger tid på å avvenne seg den livsstilen han har hatt de siste årene ser jeg som helt naturlig og avgjørende. Det blir som et vanlig avhengighetsproblem der han vil trenge hjelp!
Jeg håper han kommer tilbake på golfbanen så fort som mulig.
Jeg håper pressen lar familien være i fred.
Ønsker'n løkke til med det nye livet rett og slett ;)
#

__________________________________________________
Bruker du Yahoo!?
Lei av spam? Yahoo! Mail har den beste spambeskyttelsen
http://no.mail.yahoo.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar