torsdag 11. februar 2010

Kick off!

I går var jeg invitert på NFF sitt kick off. Det startet med et veldig bra foredrag av Ole Gunnar Solskjær, der han snakket om Manchester United. Det var mege interessant å høre hvordan de jobber med de yngste spillerne og hvordan sir Alex klarer å skape en familie ut av en fotballklubb. Der har vi i Norge sykt mye å lære!!!
Etter dette var det show med treretters middag. Min borkavaler Sondre Kåfjord åpnet showet med århundrets tale!
Han var veldig rar på scenen ( mer enn vanlig) og starter m å takke Ole Gunnar Solbjørn.... Folk ble litt stille. Videre ut i talen strekker han armene i været og sier "kjøss med i ræva", tar en piruett og avslutter med noe som så ut som et splitt hopp!!!! Haha! Det var så sykt gøy. Så står han bare helt stille og sier; "Jeg vet akkuratt hva dere tenker!! Jeg er en skikkelig kjekk man! Jeg er egentlig ganske sexy!! Og vet dere hva, i dag stiller jeg uten undertøy!!"
Folk visste ikke om de skulle le eller gråte!! Haha! Det var mye mer, han prøvde å ta en trall... Og få opp stemningen, få folk med på allsang! Osv
Så introduserer han Thomas og Harald fra TV2 og de forteller at de hadde propp i øret og styrte Sondre helt!!
Sykt sporty og utrolig gøy!
Han sa han hadde prøvd å få se manus, men det var ikke snakk om ;)

Jeg og Eli (sjefen) måtte opp på scenen for å bli intervjua av Thomas og Harald. Veldig pinlig men også veldig kult å ha sitti i sofan med Thomas og Harald. Må si en av de beste showene jeg har vært med på når det gjelder kvinnefotballen sin lille deltakelse. De hadde gjort grunndig reasearch og hadde bra spørsmå, vi følte oss faktisk med i "gjengen". Det var jo en bra opplevelse for en gangs skyld!
Dessverre hadde jeg bil, så tidlig kveld på meg. Tidlig i dag var jeg nemlig på den Amerikanske abassaden for å ordne visum. Så greit at det ikke ble så sent....;)
Nå er jeg og Theodor klarert for USA, så nå håper vi på at Espen også klarer det!! ;)

Sendt fra min iPhone

__________________________________________________
Bruker du Yahoo!?
Lei av spam? Yahoo! Mail har den beste spambeskyttelsen
http://no.mail.yahoo.com

1 kommentar:

  1. Høres ut som en vellykket kick off. Er så gøy når det er skikkelig opplegg:) god helg!

    SvarSlett