torsdag 4. februar 2010

Hva skjer på tv fronten??!!

Jeg kommer hjem etter trening og skal sette seg ned i sofaen for å kose seg litt forann tv´n. Da må jeg trykke meg gjennom de mest vanlige kanalene før jeg slår meg til ro med hva jeg skal se på. Nå for tiden er det ikke noe særlig jeg følger med på, har vel hengt meg litt på noen av krimseriene på NRK som går på mandager. Ellers er det fritt frem.
Men hva er det på tv for tiden?!?!?
Middagere!!!!!
Hver jævla dag er det middagsselskaper på tv!
Jeg er så sykt lei av disse programmene nå og det er jo i tillegg bare pinlig også. Noen av disse "kjendisene" går jo ikke alltid like bra sammen, de har jo ikke bestandig bra historier og noe av underholdningen er vel ikke noen inner tier, derfor pinlig!
På den ene kanalen er det jo bare en haug med ukjente folk som spiser sammen. Skal innrømme at jeg synes konseptet med kjendisene var artig i starten. Gøy å se de i en annen setting og artig å få litt tips fra mateksperten på mat vi "vanlige" folk kan lage, men nå er jeg bare LEI!!!
Finn på noe annet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar