tirsdag 9. februar 2010

Karneval


Da nærmer det seg karneval i barnehagen. Vi har nå, sammen, kommet frem til at han skal være prins.. Vi har vært innom forslag som tiger, kaptein sabeltann o.l Men Theodor ville være heks!!! Tror han har gode minner fra da han var det på halloween. Men når heks kommer som ønske, kan vel fort prinsesseforslaget også komme. Ikke det at det er så sykt ille for min del altså, men jeg synes det er bedre hvis han er prins :) Jeg skal være den første til å innrømme at jeg var prins ganske så ofte i min barndom.....
Han gikk med på det og siden mamma har erfaring med prinse "outfit", spurte jeg henne pent om hjelp! Hun kom med symaskin og PANG, der var prinse klærne ferdig.
Han var MEGET fornøyd!

1 kommentar:

  1. Dette er den flotteste prinsen jeg har sett. Er nok mange prisesser som kommer til å kaste beundrende blikk på nettopp denne prinsen. Flott å ha en mimmim som kan sy...

    SvarSlett