fredag 15. januar 2010

Jeg lever

Da er kampen mot England over og resultatet ble 1-1. Målet ble scora av Marit Fiane på dødball, by the way veldig gøy å spille med Marit igjen. Det var faktisk ganske gøy å spille og med det mener jeg at det er ikke alltid like gøy å spille landskamp. Men i dag klarte vi oss bra, det ble heller ikke så dødelig slitsomt. En grunn er vel at vi ikke behøvde å løpe så mye i mellom.
Jaja, skal vel si at vi fortsatt har mye å gå på offensivt. Men vi skapt da noen sjanser i hvertfall ;)

I går hadde vi taco kveld på huset. Jeg hadde med hovedingredienser hjemmefra, resten handla vi på spermaracadoen her. Veldig god taco!!

Nå er det bare en dag igjen, gleder meg til å komme hjem til gutta mine igjen ;)

Sendt fra min iPhone


_________________________________________________________
Alt i ett. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar