fredag 22. januar 2010

Nå kjøper jeg meg Mac...snart!

Nå er jeg så lei alle drit dårlige pc'er. En går av og på nett... Den andre er bare treig... Og hvorfor!?!?! Jeg vet ikke! Man kan sikkert rydde opp i hardisken for at den ikke skal bli så treg, men hvem kan sånt da. Jeg er faktisk ikke helt blond når det gjelder det tekniske. Men rydding på pc har ikke funket til nå i hvertfall!
De er bærbare, men ingen virker uten strøm. Det blir jo praktisk på mine flyturer på kryss og tvers i USA. Noen som vil se på film... nei...er du heldig får man noen minutter kabal på lav lysstyrke!

Så nå har jeg tenkt og tenkt... Skal..skal ikke! Mac 8000 kr, PC er vel minimum bare 3000 kr...Hvorfor skal det være så vanskelig?! Jeg vet jo at jeg kommer til å kjøpe meg data snart. Så da sier jo alle at man ikke skal være i tvil. Man må kjøpe seg en Mac. Nå må jeg innrømme at etter min erfaring med Iphone og Ipod så ser jeg helt klart hvorfor Apple har fått et kvalitetsstempel. Det er bra produkter!

Det er jo bare å kutte ut noen restaurant turer og ikke kjøpe meg sånne jakker som Trine Rønning kjøper ( he-he, der fikk du den) så har jeg en Mac i hus. Noen dager til nå, så skal jeg ha tatt en avgjørelse :)

Nå skal jeg i butikken og handle inn fredagsmiddagen. I dag blir det Tapas og rødvin med min mor. Espen skal i 40 årslag.....

4 kommentarer:

  1. viss du hadde kjøpt knekkebrød med brunost i staden so hadde du snart hatt ein mac:) du kjemme ikkje til å angra viss du kjøpe mac, lova deg :)

    SvarSlett
  2. LØP OG KJØP!!!!!!
    DU kommer aldri til å gå tilbake til PC igjen.

    Lompa

    SvarSlett
  3. Jeg skjønner ingenting av mac men alle sier jo at det er helt fantastisk. Så få noen til å lære deg litt, så er det sikkert verdt pengene:)

    SvarSlett
  4. Nå er det gjort!!!! jeg trykka på kjøp knappen :)

    SvarSlett